I will try ..

Hej!
Jag är verkligen dålig på att ta upp det här med bloggen, men nu ska jag återigen göra ett försök!

Jag har nu varit hemma i snart tre månader, vart tusan tog tiden vägen?! Allt har bara sprungit iväg! Jag har faktiskt jobbat sedan jag kom hem från USA men även njutit av den svenska sommaren. Under min hemma vistelse har även några av mina bästa vänner kommit hem från USA. Bland annat har Ida och Jessica kommit hem. Hur lycklig tror ni att jag är? Snart kan jag och mina kära systrar ses på hemmaplan. Den tanken är verkligen helt underbar!

Jag har umgåtts med kompisar, pussats med pojkvännen och myst med min kära familj. Även fast jag varit hemma ett bra tag nu så njuter jag jättemycket fortfarande. Det är skönt att kunna ringa vem jag vill, när jag vill.

Jag lovar, jag ska försöka bli bättre på att uppdatera nu! Om ni fortfarande vill läsa såklart?

Äntligen är vi tre i samma land igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0