Get ready!

Hej alla vänner :)
Jag njuter av mina dagar i Sverige. Jag umgås med min familj, pojkvän och vänner.  Det är så himla underbart! Som jag har saknat detta! Jag njuter av varje sekund och alla jag stöter på säger "Vad fräsh och lycklig du ser ut!" och det stämmer verkligen så bra.  Jag mår för himla bra och jag känner att alla stenar har fallit från mina axlar. Jag känner att jag kan ta mig hur långt som helst just nu.

Självklart saknar jag alla mina USA vänner, men snart ses vi igen =) 

Idag har jag haft en jättemysig dag. Jag åt lunch på kära Tasty's med Vicko och sedan åkte jag hem och då kom Ronny till mig och vi bakade chokladbollar och kollade på tv. När pappa kom hem följde jag med honom till ICA och sedan IKEA. Var så himla mysigt. När vi kom hem tog vi en långpromenad med Zack.

Jag kan inte beskriva med ord hur underbart det är att vara hemma. Det bästa av allt är att jag har hela sommaren framför mig, och att jag fortfarande har fina människor att träffa.

Hej från en lycklig tjej!


Kommentarer
Postat av: louise

jättehärligt att höra =)

2011-06-16 @ 00:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0