hard work work.

Hej!
Jag njuter varje dag här hemma. Jag träffar mina underbara vänner och jag pussas med min kärlek. Även fast livet är som en dans på rosor just nu så har jag faktiskt skrivit in mig på lite jobb. Jag jobbade igår och ska även jobba två dagar till denna vecka innan det är midsommar och sedan blir det en liten minisemester för min del. Det ska bli superskönt.

Jag arbetar fortfarande på att gå ner mina kilon och det går faktiskt bra. Jag tar promenader och tränar så ofta jag har tid och ork och jag märker redan hur kilona börjar rasa på mig. Dock är det långt kvar dit jag vill nå, men jag vet att jag kommer att klara det!

Nu ska jag gå ner i källaren till mor och far i soffan och titta på Lotta på Liseberg.

Hoppas ni i USA njuter av er tid och har en bra sommar!  :)

Vi hörs snart igeeen när jag har ork att ta upp bloggningen!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0