juicy couture.

Godkväll Amerika och godmorgon Sverige! =)

Idag tog jag en sväng ner på mallet för att uträtta lite ärenden. Jag kände även att jag förtjänar något riktigt fint. Något som jag kan tänka "detta förtjänar jag" och något som kan vara ett minne. Något som speglar USA och något som får mig att minnas tiden här borta. Jag har inte långt kvar och jag har tittat på denna underbart söta lilla sak sedan jag kom hit till USA. Jag kände för att jag ville ha en present. Jag ville öppna något. Bli lycklig och känna att jag har förtjänat en present. Så jag gick in på Macy's. Många dollar fattigare och mycket lyckligare gick jag ut ur butiken med denna present. Eftersom ingen annan köper presenter till mig, var jag tvungen att göra det själv. Och det var så mysigt att öppna presenten (ja, jag bad dem slå in den.)

Kan ni gissa vad det är jag köpt? =)

Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen!

Godnatt =)

Kommentarer
Postat av: pappa

Jag tror jag veta, hemlis eller. du gjorde rätt att köpa detta . Mvh: Michael

2011-06-02 @ 12:52:19
Postat av: lovisa

fin design!

2011-06-02 @ 13:10:09
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: hans svedin

jag tror det är en liten häst som du kan dela med morbror ! helst i 24 karat puss å kram längtar dig!

2011-06-02 @ 14:50:11
Postat av: Veronika-au pair i New York

mysdress från juicy couture kanske? :)

2011-06-02 @ 17:11:08
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0