Sista kvällen med gänget.

Det är med blandade känslor jag kommer att återvända till Sverige. Jag har levt i en dröm här borta i nästan ett år. Jag har träffat fantastiska människor, sett underbara platser och fått en enorm upplevelse. Jag kan nog inte med ord beskriva hur häftigt det har varit. Man måste uppleva det. Man måste leva detta livet för att förstå vad det är som försigår. Det är en helt magisk känsla att köra på USA's motorvägar, äta på Cheesecake Factory, prata med främlingar, träffa amerikanare och leva ett liv som en amerikanare. Jag är så glad att jag tog chansen och det kommer bli en enorm omställning att komma hem. Jag kommer sakna allt som har med USA att göra. Speciellt fritiden jag har haft här, alla underbara vänner. Underbara platser. Den platsen jag kommer sakna mest är Boston. De jag kommer sakna mest är mina underbara, älskade vänner. Allihopa. Ni är fantastiska, allihopa och jag bara längtar tills jag får ha er på besök i Stockholm!

Igår hade jag en sista måltid på Cheesecake Factory med mina underbara tjejer. Det var en perfekt kväll. Vi skrattade, busade och bara hade det jätte trevligt. Jag fick ett gott slut på mitt gäng. Sista kvällen då alla var samlade. Tyvärr kunde inte Sofia medverka, men vi tänkte på dig vännen. Du var med oss hela kvällen. Nästa gång vi ses tjejer, är i Sverige!

Det gjorde så ont att säga hejdå till allihopa. Jag kommer aldrig mer sätta mig i bilen till Sofia en fredagkväll för att bada bubbel, jag kommer aldrig mer dansa Zumba med Sara, jag kommer aldrig mer sitta på älskade Peet's med Filippa, jag kommer aldrig mer bli mobbad i en bubbla av Emma, jag kommer inte får höra Vildes härliga stämma och jag kommer aldrig mer få varma kramar av Cecilia. Mina San Francisco brudar. Jag kommer sakna er så enormt! Ta hand om varandra nu så ses vi snart igen!

Brudar, ni är bäst! Jag kommer sakna er så sjukt mycket! All kärlek till er!



Kommentarer
Postat av: Tess

Kommer att sakna att läsa om dina äventyr i USA men hoppas att du får det hur bra som helst hemma i Sverige!

2011-06-04 @ 20:37:54
URL: http://tessusa.blogg.no
Postat av: Anonym

När landar du skeppiS??? Imorgon??

2011-06-04 @ 21:31:00
Postat av: Anonym

Jag får rysningar. En vacker dag kommer du träffa dessa fina tjejer och då får du presentera dom för mig;-)

2011-06-04 @ 22:03:54
Postat av: Anonym

Det var från mig Lenita ;-)

2011-06-04 @ 22:04:55
Postat av: Sofia Karlsson

I miss you so much already!

Dont stop with your writing, I want to know what you are up to home in Sweden!



xoxo

2011-06-08 @ 04:27:28
URL: http://sofiaemilykarlsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0