Sweden, Here I come!

Kära, älskade vänner!
Nu kan jag inte hålla det hemligt längre! Jag kommer hem till Sverige! Jag kommer att lämna mitt aupair år och USA för att åka hem till Sverige tio veckor tidigare. Jag lämnar med flaggan i topp och jag känner att jag har gått i mål nu. Jag har nått den punkten då det var dags för mig att åka hem. Jag hittade ingen ny familj som kändes toppen, så nu har ett flyg bokats för mig hem till Sverige. Jag kommer att inom de närmsta dagarna att landa hemma i Sverige. Jag kommer återigen att stå på svensk mark. Krama min familj. Äta middag tillsammans. Sova i min egen säng. Höra Svenska. Vara svensk. Njuta.

Korka upp champagnen, ta fram falukorven och sätt på svenska favoriter för nu kommer Elin hem till Sverige!

 



Kommentarer
Postat av: Elin - blivande au pair

Läste det där med tårarna tryckande bakom ögonen(på ett bra sätt ;)). Har följt din blogg sen innan du åkte och nu ska du åka hem. Är så glad för din skull att du gjorde det som kändes bäst för dig! :) Känner inte dig men ville ändå bara slänga iväg en kommentar och säga att jag tycker du verkar vara en oerhört fin tjej med väldigt väldigt bra tankar och att din blogg varit min favorit hela detta året och har hjälpt mig med många frågor kring au pairandet.



PS; Du sa innan att du ville gå din egna väg, och du ska veta att även fast du inte slutförde ditt år, så gick du din egna väg tycker jag. Så man kan säga att du gjorde precis det du ville från första början. Och sist men inte minst - Välkommen hem till Sverige, världens bästa plats! :)

2011-06-03 @ 03:08:55
Postat av: Veronika-au pair i New York

Lycka till och ha det jättebra i Sverige! Kram :D

2011-06-03 @ 03:09:25
URL: http://veronikamariagabriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan knappt vänta!

2011-06-03 @ 09:23:55
Postat av: Anonym

Åh, det är rätt val då Skeppis! När landar du!?!?!? :D <3 Om det känns rätt så är det rätt! :) Så stolt över dig och att du avslutade med flaggan i topp och känner dig färdig! KRAMAR!!!

2011-06-03 @ 10:21:07
Postat av: Ida

Välkommen tillbaka Elin!!! Tack för all hjälp jag har fått av dig. Jag har bestämt mig nu, och jag hoppas att det blir rätt beslut. Jag berättar mer i mail sen! Kram

2011-06-04 @ 23:14:00
Postat av: Ida

Välkommen tillbaka Elin!!! Tack för all hjälp jag har fått av dig. Jag har bestämt mig nu, och jag hoppas att det blir rätt beslut. Jag berättar mer i mail sen! Kram

2011-06-04 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0