Sofia!

Hej!
Idag ska jag in till stan och träffa min vän Sofia. Sofia och jag var på aupairskolan tillsammans och sedan bodde jag i Boston och hon i New Jersey. MEN! Båda gick in i rematch och tillslut hamnade vi båda i San Francisco - 15 minuter ifrån varandra. Hur sjukt är inte det? Idag, mer än ett år sedan vår resa började, är jag tillbaka i Sverige och hon är hemma i Sverige på semester för att förlänga sitt visum då hon har förlängt sitt år. Så idag är hon i Stockholm för att gå till Ambassaden och jag passar på att träffa henne. Det känns konstigt att vi setts i USA och umgåtts som bästa vänner och nu, helt plötsligt, ska vi ses på min hemmaplan i Sverige. Det är ändå charmigt att man kan träffas och hålla kontakten även när man kommit tillbaka.

Det ska bli roligt att träffa dig igen Sofia!

Här är några bilder från min och Sofias tid i USA:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0